Doručení

 

1. Kurýrní služba DPD

Náklady na doručení

  • Při objednávkách do 1800 Kč jsou náklady na dodání 89 Kč
  • Objednávky od 1800 Kč Vám doručíme ZDARMA!


Informuje mě kurýr před doručením zásilky?
Ve většině případů kurýři volají předem, ale nemůžeme Vám to zaručit - kurýr není povinen takto postupovat. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky a telefonním číslem na doručující depo.

Co když se zásilka zpozdí?
Nejjednodušší je kontaktovat dopravce DPD

  • Můžete také kontaktovat naši Zákaznickou linku na čísle +420 234 093 854 nebo použít kontaktní formulář.


Před převzetím zásilku zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození a obraťte se na naše zákaznické centrum.

2. Zásilkovna

Nový způsob doručení na více než 2800 výdejních míst po celé České republice.

Náklady na doručení:

  • Při objednávkách do 1800 Kč jsou náklady na dodání 89 Kč
  • Objednávky od 1800 Kč Vám doručíme ZDARMA!

Způsob platby:

  •  Pouze online platba

Jak to funguje?
1. Během objednávky zboží, ve způsobu doručení, si vyberete výdejní místo Zásilkovna, které máte nejblíže.
2. Jakmile předáme zboží k přepravě, Zásilkovna odešle e-mail s číslem zásilky. Zásilku můžete sledovat  ZDE
3. Po doručení zásilky, na vámi zvolené výdejní místo, vám Zásilkovna pošle SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí zásilky. Od této chvíle si ji můžete kdykoliv do 7 dnů vyzvednout. (Během vánoční sezóny může být doba dočasně zkrácena na 5 dní)
 

Seznam poboček se nachází při výběru způsobu doručení v objednávce a na hlavní stránce Zásilkovna ZDE

Kdy obdržím objednané zboží?

Objednávka uhrazená on-line (platební kartou, online převodem) je odeslána ve stejném termínu, bude-li platba zaúčtována na účtu před 13:00. Zaúčtování může trvat v případě vytížení platební brány v řádech několik minut či desítek minut, prosíme Vás o platbu s časovou rezervou před 13:00.

Objednávka přijata o víkendu nebo o svátcích:

  • Odeslána v první pracovní den následující po datu podání objednávky.

Deklarované termíny realizace objednávky se mohou změnit v případě nepřítomnosti zákazníka, komplikací při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů na straně kurýrní služby.

Pamatujte na to, že všechny výrobky v nabídce obchodu jsou skladem! :)

V období velkého zatížení (Velikonoce, Vánoce a Black Friday) může doručení objednávky z technických důvodů vyjímečně trvat déle než 24 h. 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - PODMÍNKY ZDE