Vrácení (odstoupení od smlouvy)

1. Zákazník, který je spotřebitelem může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, podáním písemného oznámení v termínu 30 dnů ode dne doručení zboží. Pro splnění termínu, je nutné zaslat oznámení před jeho uplynutím. Vzor prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy je umístěn Prodávajícím na internetových stránkách obchodu.

2. V případě platného odstoupení od kupní smlouvy je smlouva považována za neuzavřenou. Zákazník je povinen vrátit zakoupené zboží, okamžitě, nebo nejpozději do 14 dnů. Zboží musí být vráceno v původním stavu, pokud k jeho změně nedošlo běžným používáním. Vrácení může být provedeno např. pomocí pošty, zasláním zboží na adresu prodejce.

3. Pokud zákazník, který je spotřebitelem provedl nějaké zálohové platby, budou k ní započteny zákonné úroky od data provedení platby.

4. Prodejce, v případě odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele, neprodleně na písemném oznámení potvrdí vrácení.

5. Prodejce provede vrácení peněžních prostředků v průběhu 14 dnů v případě:
a). stornování objednávky dle § 5 zákona 10;
b). odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka, který je spotřebitelem dle §9 pravidel;
c). snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě uznání reklamace dle §8 Pravidel

6. Způsob vrácení peněžních prostředků je závislý na původní platbě provedené ve prospěch prodávajícího:
a). v případě platby převodem prodejce provádí vrácení dlužné částky na bankovní účet zákazníka nebo prostřednictvím poštovní poukázky, po předchozí dohodě se zákazníkem a výběru formy vrácení a požadavku na zákazníka o poskytnutí potřebných údajů pro bankovní převod nebo poštovní poukázku.
b). v případě platby na dobírku nebo platby při převzetí, prodejce provádí vrácení dlužné částky pomocí převodu na bankovní účet zákazníka nebo pomocí poštovní poukázky po předchozí dohodě se zákazníkem a výběru formy vrácení a požadavku na zákazníka o poskytnutí potřebných údajů pro bankovní převod nebo poštovní poukázku.
c) v případě platby předem pomocí elektronického systému pro platby PayPal, prodejce provádí vrácení dlužné částky na PayPal účet zákazníka, pomocí kterého provedl zákazník platbu.

7. Prodávající nezodpovídá za neprovedení vrácení dlužné částky nebo jeho zpoždění, pokud navzdory odeslání výzvy k zákazníkovi na jím uvedený e-mail dle §10 zákona 2 výše, zákazník nedodá prodejci požadované údaje nebo odpověď na jeho výzvu nebude úplná a bude zabraňovat správnému provedení vrácení. Prodávající také není zodpovědný za neuskutečnění vrácení dlužné částky nebo za její opoždění v důsledku poskytnutí zákazníkem chybných údajů potřebných k uskutečnění bankovního převodu nebo poštovní poukázky. Vrácení dlužné částky bude v takovém případě provedeno bezprostředně po doplnění těchto údajů zákazníkem.

Pokud vlastníte účet v našem obchodě, využijte vrácení on-line.

Viz pokyny pro on-line vrácení níže:

 

FORMULÁŘ

Tento web používá cookies k poskytování služeb v souladu s Cookies Usage Policy. Můžete určit podmínky pro skladování nebo přístup k souborům cookie ve svém webovém prohlížeči.
Zavřít
pixel