Reklamace

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
 
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

1.    Reklamační formulář - (stáhnout formát .PDF)  - vytiskněte a důkladně vyplňte.

2.    Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

3.    Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

PRM.com, DPD CZ, S. R. O

ORLOVSKÁ 162/803

713 00 OSTRAVA-HEŘMANICE

S POZNÁMKOU "DC Answear- PRM Reklamace"

4.    Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

5.    V případě odůvodněné reklamace, reklamaci vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy.
 
PAMATUJTE:
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

 

Mimosoudní řešení sporů:

  • Pokud zakoupíte Zboží jako spotřebitel, máte právo využít mimosoudního řešení sporů a nápravy formou interaktivní platformy ODR (Online Dispute Resolution) v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013. o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/ES, dále jen "nařízení o ODR".
  • Platforma ODR je interaktivní nástroj, který je k dispozici spotřebitelům v Evropské unii a jehož prostřednictvím mohou podat stížnost. Níže je uveden odkaz na platformu ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  • Podle článku 1 nařízení o online řešení sporů je cílem platformy online řešení sporů poskytnout spotřebitelům nástroj pro usnadnění nezávislého, nestranného, transparentního, účinného, rychlého a spravedlivého mimosoudního řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky online v Evropské unii.
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
  • Vyřizování stížností zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy: ask.cz@prm.com Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na Vaši elektronickou adresu.