Sneakerblog
Streetwearový žebříček značek SneakerStudio: Nike v popředí peletonu
Přidáno
2020-08-25
Městské ulice, na kterých se tvoří streatwerový styl, mají svou vlastní dynamiku - pokud nedržíš krok, budeš mimo hru. Vkus davů se rychle mění, jak i trendy, a také lojalita vůči značkám. Zajímáte se, jaká značka je a prvním místě v České republice, a která je už dlouho mimo hru? Zkontrolujte streetwearový žebříček značek!
Nejlepší trojice: Nike rozhodně vítězem

Nike s výsledkem 1 744 990 vyhledávání v Google je nezpochybněn lídr v žebříčku sportovních značek. Za ním těsně následuje německá značka adida s výsledke 1 190 690. Na třetím místě je americký podnik Vans (1 112 690 vyhledávání za měsíc v Google), kterého produkty milovníci streetwearu znají již od 60. let. Možná uvidět, že mnoholetá spolupráce spojená se širokým sortimentem způsobí neutuchající zájem o značku.
Které značky zůstavají v zadu žebříčku?
Při analýze posledních 12 měsíců z hlediska vyhledávaní v Google, je na první pohled nápadné, že Česi nemají velký zájem o německou značku Birkenstock (0,76% podílu v trhu). K poslední trojici v celém souhrnu patří také dr Martens (47050 vyhledávaní za měsíc v Google) a Timberland (0,87% podílu v českém trhu).
Mimo špičku jsou také jiné populární na celém světě značky, jako jsou: Converse (308050 vyhledávaní za měsíc v Google) a Reebok (96060 vyhledávaní za měsíc v Google).
Jistým překvapením může být nízká pozic značky New Balance, která s výsledkem 94440 vyhledávaní v Google (1,99% podílu v trhu) je na šestém místě v souhrnu.
Nejpopulárnější streetwearové značky na světě
Světovému trhu z hlediska poularity vládne Nike. Zejména v sousedním Slovensku je výsledek této americké značky překvapující: téměř 50% podílu v trhu! Vysoký výsledek má také v zemích jako jsou Německo a Francie. Na druhém míste ve většině zemí je adidas. Zejména v sousedním Polsku je adidas silný (29,03% podílu v trhu ) a v Rumunsku (27,93%).
Výjimkou od toho pravidla jsou země, jako jsou Spojené království a Maďarsko, kde má adidas až třetí místo. V Spojeném království a Maďarsku jej předbíhá Vans.
Třetí místo v žebříču na nejpopulárnější sportovní značky má Vans (Spojeném království nebo Maďarsku je však na druhém místě). Největší podíl v trhu má Vans v Maďarsku (27,37%), Spojeném království (23,61%) a v České republice (23,48%).
Z níže uvedené infografiky možná lehce vývest závěr, že fanoušci streetwaeru nejsou přesvědčení k značkám jako jsou Birkenstock, Dr Martens nebo Timberland. Jak to vypadá u českých sousedů? Například Timberland má jenom 1,58% podílu v německém trhu a Dr Martens 0,6% podílu v polském trhu.
Nejlepší trojice: Nike rozhodně vítězem

Nike s výsledkem 1 744 990 vyhledávání v Google je nezpochybněn lídr v žebříčku sportovních značek. Za ním těsně následuje německá značka adida s výsledke 1 190 690. Na třetím místě je americký podnik Vans (1 112 690 vyhledávání za měsíc v Google), kterého produkty milovníci streetwearu znají již od 60. let. Možná uvidět, že mnoholetá spolupráce spojená se širokým sortimentem způsobí neutuchající zájem o značku.
Které značky zůstavají v zadu žebříčku?
Při analýze posledních 12 měsíců z hlediska vyhledávaní v Google, je na první pohled nápadné, že Česi nemají velký zájem o německou značku Birkenstock (0,76% podílu v trhu). K poslední trojici v celém souhrnu patří také dr Martens (47050 vyhledávaní za měsíc v Google) a Timberland (0,87% podílu v českém trhu).Mimo špičku jsou také jiné populární na celém světě značky, jako jsou: Converse (308050 vyhledávaní za měsíc v Google) a Reebok (96060 vyhledávaní za měsíc v Google).
Jistým překvapením může být nízká pozic značky New Balance, která s výsledkem 94440 vyhledávaní v Google (1,99% podílu v trhu) je na šestém místě v souhrnu.
Nejpopulárnější streetwearové značky na světě

Světovému trhu z hlediska poularity vládne Nike. Zejména v sousedním Slovensku je výsledek této americké značky překvapující: téměř 50% podílu v trhu! Vysoký výsledek má také v zemích jako jsou Německo a Francie. Na druhém míste ve většině zemí je adidas. Zejména v sousedním Polsku je adidas silný (29,03% podílu v trhu ) a v Rumunsku (27,93%).
Výjimkou od toho pravidla jsou země, jako jsou Spojené království a Maďarsko, kde má adidas až třetí místo. V Spojeném království a Maďarsku jej předbíhá Vans.
Třetí místo v žebříču na nejpopulárnější sportovní značky má Vans (Spojeném království nebo Maďarsku je však na druhém místě). Největší podíl v trhu má Vans v Maďarsku (27,37%), Spojeném království (23,61%) a v České republice (23,48%).
Z níže uvedené infografiky možná lehce vývest závěr, že fanoušci streetwaeru nejsou přesvědčení k značkám jako jsou Birkenstock, Dr Martens nebo Timberland. Jak to vypadá u českých sousedů? Například Timberland má jenom 1,58% podílu v německém trhu a Dr Martens 0,6% podílu v polském trhu.