Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu
Sneakerblog

Streetwearový žebříček značek SneakerStudio: Nike v popředí peletonu

Přidáno
2020-08-25
Městské ulice, na kterých se tvoří streatwerový styl, mají svou vlastní dynamiku - pokud nedržíš krok, budeš mimo hru. Vkus davů se rychle mění, jak i trendy, a také lojalita vůči značkám. Zajímáte se, jaká značka je a prvním místě v České republice, a která je už dlouho mimo hru? Zkontrolujte streetwearový žebříček značek!

Nejlepší trojice: Nike rozhodně vítězem



Nike s výsledkem 1 744 990 vyhledávání  v Google je nezpochybněn lídr v žebříčku sportovních značek. Za ním těsně následuje německá značka adida s výsledke 1 190 690. Na třetím místě je americký podnik Vans (1 112 690 vyhledávání za měsíc v Google), kterého produkty milovníci streetwearu znají již od 60. let. Možná uvidět, že mnoholetá spolupráce spojená se širokým sortimentem způsobí neutuchající zájem o značku.

Které značky zůstavají v zadu žebříčku?

Při analýze posledních 12 měsíců z hlediska vyhledávaní v Google, je na první pohled nápadné, že Česi nemají velký zájem o německou značku Birkenstock (0,76% podílu v trhu). K poslední trojici v celém souhrnu patří také dr Martens (47050 vyhledávaní za měsíc v Google) a Timberland (0,87% podílu v českém trhu).

Mimo špičku jsou také jiné populární na celém světě značky, jako jsou: Converse (308050 vyhledávaní za měsíc v Google) a Reebok (96060 vyhledávaní za měsíc v Google).

Jistým překvapením může být nízká pozic značky New Balance, která s výsledkem 94440 vyhledávaní v Google (1,99% podílu v trhu) je na šestém místě v souhrnu.

Nejpopulárnější streetwearové značky na světě



Světovému trhu z hlediska poularity vládne Nike. Zejména v sousedním Slovensku je výsledek této americké značky překvapující: téměř 50% podílu v trhu! Vysoký výsledek má také v zemích jako jsou Německo a Francie. Na druhém míste ve většině zemí je adidas. Zejména v sousedním Polsku je adidas silný (29,03% podílu v trhu ) a v Rumunsku (27,93%).

Výjimkou od toho pravidla jsou země, jako jsou Spojené království a Maďarsko, kde má adidas až třetí místo. V Spojeném království a Maďarsku jej předbíhá Vans.

Třetí místo v žebříču na nejpopulárnější sportovní značky má Vans (Spojeném království nebo Maďarsku je však na druhém místě). Největší podíl v trhu má Vans v Maďarsku (27,37%), Spojeném království (23,61%) a v České republice (23,48%).

Z níže uvedené infografiky možná lehce vývest závěr, že fanoušci streetwaeru nejsou přesvědčení k značkám jako jsou Birkenstock,  Dr Martens nebo Timberland. Jak to vypadá u českých sousedů? Například Timberland má jenom 1,58% podílu v německém trhu a Dr Martens 0,6% podílu v polském trhu.

Jak vytvořili jsme tento žebříček?

Výzkum spočíval na srovnání celého objemu vyhledávaní uživatelů nejpopulárnějších značek ve vyhledávači  Google pomocí nástroje Google Keyword Planner a srovnání potenciálů mez jednotlvými značkami s rozdělením na jednotlivé trhy. Žebříček zahrnuje sportovní značky, o které je největší zájem mezi uživateli internetu.

Přístupný pro veřejnost

Výzkum spočíval v srovnání celého objemu vyhledávaní uživatelů nejpopulárnějších značek ve vyhledávači Google pomocí nástroje Google Keyword Planner v 10 vybraných zemích. Žebříček zahrnuje sportovní značky, o které je největší zájem mezi uživateli internetu. Potenciál všech 10 značek představuje 100% trhového podílu, a každá značka byla přepočtená na zvláštní procentní podíl, na základě kterého vznikl žebříček. Hlavním parametrem, na základě, kterého byl představen určitý podíl je množství vyhledávaní uživatlů ve vyhledávači Google.

Zkontroluj žebříček v ostatních zkoumaných zemích!

Polsko  Německo   Maďarsko   Rusko   Slovensko   Spojené království   Rumunsko   Francie   Ukrajina

SneakerStudio dosažení potřebné funkcionality tento web používá cookies. Dalším jeho použitím s tímto souhlasíte.

Close
pixel