Vrácení (odstoupení od smlouvy)

1. Zákazník, který je spotřebitelem může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, podáním písemného oznámení v termínu 30 dnů ode dne doručení zboží. Pro splnění termínu, je nutné zaslat oznámení před jeho uplynutím. Vzor prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy je umístěn Prodávajícím na internetových stránkách obchodu.

2. V případě platného odstoupení od kupní smlouvy je smlouva považována za neuzavřenou. Zákazník je povinen vrátit zakoupené zboží, okamžitě, nebo nejpozději do 14 dnů. Zboží musí být vráceno v původním stavu, pokud k jeho změně nedošlo běžným používáním. Vrácení může být provedeno např. pomocí pošty, zasláním zboží na adresu prodejce.

3. Pokud zákazník, který je spotřebitelem provedl nějaké zálohové platby, budou k ní započteny zákonné úroky od data provedení platby.

4. Prodejce, v případě odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele, neprodleně na písemném oznámení potvrdí vrácení.

5. Prodejce provede vrácení peněžních prostředků v průběhu 14 dnů v případě:
a). stornování objednávky dle § 5 zákona 10;
b). odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka, který je spotřebitelem dle §9 pravidel;
c). snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě uznání reklamace dle §8 Pravidel

6. Způsob vrácení peněžních prostředků je závislý na původní platbě provedené ve prospěch prodávajícího:
a). v případě platby převodem prodejce provádí vrácení dlužné částky na bankovní účet zákazníka nebo prostřednictvím poštovní poukázky, po předchozí dohodě se zákazníkem a výběru formy vrácení a požadavku na zákazníka o poskytnutí potřebných údajů pro bankovní převod nebo poštovní poukázku.
b). v případě platby na dobírku nebo platby při převzetí, prodejce provádí vrácení dlužné částky pomocí převodu na bankovní účet zákazníka nebo pomocí poštovní poukázky po předchozí dohodě se zákazníkem a výběru formy vrácení a požadavku na zákazníka o poskytnutí potřebných údajů pro bankovní převod nebo poštovní poukázku.

7. Prodávající nezodpovídá za neprovedení vrácení dlužné částky nebo jeho zpoždění, pokud navzdory odeslání výzvy k zákazníkovi na jím uvedený e-mail dle §10 zákona 2 výše, zákazník nedodá prodejci požadované údaje nebo odpověď na jeho výzvu nebude úplná a bude zabraňovat správnému provedení vrácení. Prodávající také není zodpovědný za neuskutečnění vrácení dlužné částky nebo za její opoždění v důsledku poskytnutí zákazníkem chybných údajů potřebných k uskutečnění bankovního převodu nebo poštovní poukázky. Vrácení dlužné částky bude v takovém případě provedeno bezprostředně po doplnění těchto údajů zákazníkem.

Pokud vlastníte účet v našem obchodě, využijte vrácení on-line.

Viz pokyny pro on-line vrácení níže:

 

FORMULÁŘ

Tento web používá cookies k poskytování služeb v souladu s Cookies Usage Policy. Můžete určit podmínky pro skladování nebo přístup k souborům cookie ve svém webovém prohlížeči.
Zavřít
pixel